Informace o dopravě,reklamacích a vrácení zboží

 

CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese ;
  • předem bankovním převodem. Cena Kč 75,- včetně DPH na výdejním místě zásilkovny, popřípadě 85,- při dodání na adresu, nebo 89,- u PPL také včetně DPH
  • dobírkou na pobočce Zásilkovny.cz nebo při dodání na adresu navíc k poštovnému Cena Kč 20,- včetně DPH; 
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1083211018/2700 , vedený u společnosti (dále jen „účet prodávajícího“).
  • dobírka u PPL 45,- včetně DPH

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle smluvních podmínek.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

DODACÍ PODMÍNKY

Objednané zboží zasíláme také přepravní službou PPL. Cena dopravného je Kč 89,- Kč včetně DPH platba předem na účet nebo i s dobírkou 120,- s DPH. Přepravcem PPL nedoporučujeme posílat křehké zboží z důvodu neopatrného zacházení se zásilkami a častých problému s reklamacemi při rozbití obsahu.

Objednané zboží lze vyzvednout také na pobočkách Zásilkovna.cz. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dnů. Zásilkovnou lze zaslat objednávky do 5 kg nebo rozměru 120cm součtu všech stran,přičemž nejdelší strana zásilky nesmí přesáhnout 70 cm.V případě, že zásilka bude mít větší váhu než 5 kg nebo větší rozměr,budeme Vás kontaktovat.Příplatek při větších parametrech do 10 kg, nebo do rozměru 150 cm součtu stran a nejdelší strany 120 cm pak činí 60,- s DPH. Uvádějte prosím v objednávce svůj e-mail a telefonní číslo. Cena základního dopravného je Kč 75,- s DPH.

Zboží je také možno vyzvednout osobně v prodejně naší firmy NADŘEZ,s.r.o.,
Černá cesta 2874,
Frýdek-Místek.
Pracovní doba: pondělí - pátek 8.00-16.00 hod.
telefon: 604 377 098
e-mail: obchod@nadrez.cz

 

Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura.

Na všechny výrobky poskytujeme záruku dle platných ustanovení Občanského zákoníku,tedy dva roky,pokud není písemně stanovena jiná lhůta.Dle ustanovení§ 1914 až 1925, §2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.Reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dnů. Riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy nese v plném rozsahu náš zásilkový obchod a přepravní služba. V případě zjištění poškození balíku při převzetí zásilky, je nutné ihned kontaktovat přepravní službu nebo naší firmu.

Odstoupení od smlouvy a vrácení nepoužitého zboží je možné i bez udání důvodů do 14 dnů. V tomto případě si kupující hradí poštovné sám.Je důležité kvůli rychlému vyřízení uvést číslo objednávky a bankovní spojení kvůli navrácení peněz.

REKLAMACE

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte. Uschovejte přepravní obal pro vyřízení reklamace s přepravní společností. Zástupce přepravní společnosti PPL k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Při reklamaci zašlete zboží v kompletním stavu s dodacím listem (tj. námi vystavenou fakturou, kterou obdržíte při dodávce zboží). Reklamace zasílejte vždy jako obyčejný balík – ne dobírkou. U poškozeného zboží popište přesně druh závady – poškození. Z důvodu rychlého a bezpečného převodu peněz doplňte číslo svého účtu a kód banky, na který Vám v případě uznání reklamace peníze můžeme zaslat.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

na základě novely zákona o ochraně spotřebitele platné od 1. 2. 2016 Vás informujeme o zákonné možnosti využití mimosoudního řešení případného spotřebitelského sporu vzniklého mezi spotřebitelem a obchodníkem v souvislosti s prodejem zboží nebo poskytováním služeb, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu může navrhnout i ukončit spotřebitel u České obchodní inspekce, která řeší vyrovnání sporu.  Kontakt: www.coi.cz, zde naleznete bližší informace.