CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle smluvních podmínek.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
Objednané zboží zasíláme také přepravní službou PPL. Cena dopravného je Kč 106,- Kč včetně DPH platba předem na účet nebo platba kartou GOPAY, popřípadě možno i dobírkou,která činí 45,- dohromady tedy 151,-
Objednané zboží lze vyzvednout také na pobočkách Zásilkovna.cz. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dnů. Zásilkovnou lze zaslat objednávky do 5 kg nebo rozměru 120cm součtu všech stran,přičemž nejdelší strana zásilky nesmí přesáhnout 70 cm.V případě, že zásilka bude mít větší váhu než 5 kg nebo větší rozměr,budeme Vás kontaktovat.Příplatek při větších parametrech do 15 kg, nebo do rozměru 150 cm součtu stran a nejdelší strany 120 cm pak činí 60,- s DPH. Uvádějte prosím v objednávce svůj e-mail a telefonní číslo. Cena základního dopravného je Kč 75,- s DPH.
Zboží je také možno vyzvednout osobně v prodejně naší firmy NADŘEZ,s.r.o.,
Černá cesta 2874,
Frýdek-Místek.
Pracovní doba: pondělí - pátek 8.00-16.00 hod.
telefon: 604 377 098
e-mail: obchod@nadrez.cz
Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura.
Na všechny výrobky poskytujeme záruku dle platných ustanovení Občanského zákoníku,tedy dva roky,pokud není písemně stanovena jiná lhůta.Dle ustanovení§ 1914 až 1925, §2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.Reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dnů. Riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy nese v plném rozsahu náš zásilkový obchod a přepravní služba. V případě zjištění poškození balíku při převzetí zásilky, je nutné ihned kontaktovat přepravní službu nebo naší firmu.
Odstoupení od smlouvy a vrácení nepoužitého zboží je možné i bez udání důvodů do 14 dnů. V tomto případě si kupující hradí poštovné sám.Je důležité kvůli rychlému vyřízení uvést číslo objednávky a bankovní spojení kvůli navrácení peněz.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte. Uschovejte přepravní obal pro vyřízení reklamace s přepravní společností. Zástupce přepravní společnosti PPL k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Při reklamaci zašlete zboží v kompletním stavu s dodacím listem (tj. námi vystavenou fakturou, kterou obdržíte při dodávce zboží). Reklamace zasílejte vždy jako obyčejný balík – ne dobírkou. U poškozeného zboží popište přesně druh závady – poškození. Z důvodu rychlého a bezpečného převodu peněz doplňte číslo svého účtu a kód banky, na který Vám v případě uznání reklamace peníze můžeme zaslat.
na základě novely zákona o ochraně spotřebitele platné od 1. 2. 2016 Vás informujeme o zákonné možnosti využití mimosoudního řešení případného spotřebitelského sporu vzniklého mezi spotřebitelem a obchodníkem v souvislosti s prodejem zboží nebo poskytováním služeb, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu může navrhnout i ukončit spotřebitel u České obchodní inspekce, která řeší vyrovnání sporu. Kontakt: www.coi.cz, zde naleznete bližší informace.