Informace o dopravě a vrácení zboží

 

CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese ;
  • předem bankovním převodem. Cena Kč 65,- včetně DPH;
  • v hotovosti na pobočce Zásilkovny.cz.navíc k poštovnému Cena Kč 20,- včetně DPH; 
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. , vedený u společnosti (dále jen „účet prodávajícího“).

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle smluvních podmínek.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

DODACÍ PODMÍNKY

Objednané zboží zasíláme přepravní službou PPL. Cena dopravného je Kč 75,- Kč včetně DPH platba předem na účet nebo s dobírkou Kč120,- s DPH

Objednané zboží lze vyzvednout  na pobočkách Zásilkovna.cz. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dnů. Zásilkovnou lze zaslat zásilky do 5 kg nebo rozměru 120cm součtu všech stran.V případě, že zásilka bude mít větší váhu než 5 kg nebo větší rozměr,budeme Vás kontaktovat. Uvádějte prosím v objednávce svůj e-mail a telefonní číslo. Cena dopravného je Kč 65,- s DPH.

Zboží je také možno vyzvednout osobně v prodejně naší firmy NADŘEZ,s.r.o.,
Černá cesta 2874,
Frýdek-Místek.
Pracovní doba: pondělí - pátek 8.00-16.00 hod.
telefon: 604 377 098
e-mail: obchod@nadrez.cz

 

Záruční listy nevyplňujeme, jako záruční list k veškerému zboží slouží námi vystavená faktura.

Na všechny výrobky poskytujeme záruku dle platných ustanovení Občanského zákoníku. Riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy nese v plném rozsahu náš zásilkový obchod a přepravní služba. V případě zjištění poškození balíku při převzetí zásilky, je nutné ihned kontaktovat přepravní službu nebo naší firmu.

REKLAMACE

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte. Uschovejte přepravní obal pro vyřízení reklamace s přepravní společností. Zástupce přepravní společnosti PPL k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Při reklamaci zašlete zboží v kompletním stavu s dodacím listem (tj. námi vystavenou fakturou, kterou obdržíte při dodávce zboží). Reklamace zasílejte vždy jako obyčejný balík – ne dobírkou. U poškozeného zboží popište přesně druh závady – poškození. Z důvodu rychlého a bezpečného převodu peněz doplňte číslo svého účtu a kód banky, na který Vám v případě uznání reklamace peníze můžeme zaslat.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

na základě novely zákona o ochraně spotřebitele platné od 1. 2. 2016 Vás informujeme o zákonné možnosti využití mimosoudního řešení případného spotřebitelského sporu vzniklého mezi spotřebitelem a obchodníkem v souvislosti s prodejem zboží nebo poskytováním služeb, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu může navrhnout i ukončit spotřebitel u České obchodní inspekce, která řeší vyrovnání sporu.  Kontakt: www.coi.cz, zde naleznete bližší informace.